Els nens i les nenes de primer i segon vam anar a veure l'obra de teatre Sleeping Beauty, que és la Bella Dorment en anglès.

Ens va agradar molt perquè cantaven cançons que hem après a les classes d'anglès i vam poder cantar i ballar.

Va ser molt divertit i ens ho vam passar molt bé!

Text escrit per alumnes de 2n

Fa pocs dies va nevar a Reus.

Els nens i nenes de l'Escola Eduard Toda vam sortir al pati a veure com nevava.

Ens vam tapar molt bé perquè feia molt de fred. Ens vam posar l'abric, els guants i la bufanda.

Ens ho vam passar molt bé! Va ser molt divertit veure com queien els flocs de neu.

Text escrit per alumnes de 2n

Els i les alumnes de Cicle Inicial i de Cicle Superior hem treballat el llibre de la cançó que va revolucionar el món: IMAGINE de John Lenon.

Amb motiu dels cent anys de la creació de l’Institut de Puericultura de Reus per l’eminent metge Alexandre Frias Roig, la Fundació Privada Reddis va convocar un concurs adreçat a alumnes de primària i de secundària d’escoles de Reus.

Aquest any, dins de les competències digitals hem inclòs també l'apartat de programació i robòtica com un dels pilars que han de permetre als nostres alumnes desenvolupar un coneixement digital. Aquest ha d'anar més enllà del simple ús dels ordinadors i ginys tecnològics i els ha de permetre conèixer el funcionament bàsic d'aquests aparells, així com millorar el raonament lògic i l'estructuració del seu pensament.