Dimarts 9 de maig es va celebrar al saló de plens de l’ajuntament  la darrera sessió del Consell Municipal d'Infants 2016. En una reunió presidida per l'alcalde de Reus, Carles Pellicer,  la regidora d'Ensenyament i Política Lingüística, M. Dolors Sardà; i la regidora de Cultura, Montserrat Caelles. L'objectiu de la trobada va consistir en el retorn de les propostes que el Consell d'Infants (entre ells, tres alumnes de l'escola Eduard Toda i Güell) va presentar al Consistori i a la ciutat en relació a la Capital de la Cultura Catalana Reus 2017 en la darrera Audiència Pública, el 8 de juny de l’any passat.

Una de les propostes més celebrades pels nens i nenes ha estat saber que l'autor del cartell de la Festa Major de Sant Pere d'enguany sortirà del material rebut dels centres educatius.