El passat divendres dia 20 de juny els alumnes de l'escola celebrarem la festa de Fi de Curs.

Va ser una festa molt lluïda on, com sempre, la participació dels alumnes hi va tenir un paper destacat.

D'entre tots ells, hi destaca la paricipació dels alumnes de sisè, que aquest any han acabat l'etapa d'Educació Primària. Entre les rialles, el bon humor, la calor i les ganes de festa i vacances; els més observadors van poder veure alguna llàgrima que, dissimuladament, s'escapava galta avall. Els comiats sempre són difícils i l'emoció de marxar de la que, durant molts anys, ha estat la seva segona casa era ben viva en els ulls dels infants.

A tots ells, desitjar-los molta sort (i que, de tant en tant, se'n recordin de nosaltres) i a tots nosaltres un molt bon estiu i fins l'any que ve!

Podeu veure totes les fotos de la festa fent clic a llegir més

Err 60 : SSL certificate problem: unable to get local issuer certificate