Benvolgudes famílies,

Al llarg d’aquest mes de novembre es celebraran les eleccions al consell escolar del nostre centre educatiu.

El consell escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, etc.

En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l'organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Podeu consultar també la normativa i les funcions del consell escolar a la pàgina del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

CALENDARI DE LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

• Del 3/11 al 28/11 - Exposició dels censos electorals
  • Del 4/11 al 7/11 - Presentació de les possibles reclamacions als censos
  • El 6/11 a les 12:30 - Celebració del sorteig dels membres vocals
  • El 10/11 - Constitució de les meses electorals
  • El 12/11 - Resolució de les reclamacions del cens electoral
  • El 14/11 - Últim dia per a presentar les candidatures
  • El 18/11 - Proclamació i publicació de les candidatures
  • Fins 20/11 - Solicituds per actuar de supervisor en el procés
  • El 26/11 de 12 a 13:30h i de 16 a 17h Votacions pares i alumnes
  • El 27/11 a les 12:30 Votacions professors
  • Un cop finalitzades les votacions es realitzaran els escrutinis.