GENER:

Taller "Eduard Toda, el nostre Indiana Jones".

FEBRER:

Inauguració de l'Any Toda. Rua de lluïment per carnaval.

MARÇ:

Decoració de les cartelleres de l'escola amb informació sobre la vida i obres d'Eduard Toda, així com també notícies de l'Any Toda.

ABRIL:

Edició de la revista Molinet de Paper per Sant Jordi.

MAIG:

Presentació del projecte "Apadrina un personatge".

Aquest any 2016 els alumnes de la nostra escola i tota la comunitat educativa celebrem l'ANY TODA. Durant tot el curs diferents activitats ens recordaran la figura d'aquest il·lustre personatge reusenc que dóna nom a la nostra escola i ens aproparan la seva figura fent-nos descobrir la seva l'apassionant vida.

La inauguració de l'ANY TODA va coincidir amb el Carnaval i la premsa local se'n va fer especial ressò.

Err 60 : SSL certificate problem: unable to get local issuer certificate

Aquest any la celebració de la festa del Carnaval a la nostra escola ha sigut ben especial: ha servit també de punt de partida dels actes que, al llarg de l'any, serviran per recordar la figura del il·lustre reusenc Eduard Toda i Güell.

L’Eduard Toda va ser una persona nascuda a Reus, com molts de nosaltres, que va ser molt important a la seva època 1855-1941. Va anar a estudiar a Madrid, estudis de dret i va cursar la carrera diplomàtica. Tenia molts amics. Un d’ells era l’Antoni Gaudí.

Els alumnes de Cicle Inicial ens van descobrir la seva faceta de diplomàtic, els alumnes de Cicle Mitjà ens van recordar que també fou un gran egiptòleg i els alumnes de Cicle Superior ens van narrar el seu paper filantròpic, els seus viatges a Londres i el seu paper clau el la restauració del Monestir de Poblet i el Castell d'Escornalbou.

Podeu veure més de 200 fotos del nostre carnaval fent clic a llegir més".