Aquest any la celebració de la festa del Carnaval a la nostra escola ha sigut ben especial: ha servit també de punt de partida dels actes que, al llarg de l'any, serviran per recordar la figura del il·lustre reusenc Eduard Toda i Güell.

L’Eduard Toda va ser una persona nascuda a Reus, com molts de nosaltres, que va ser molt important a la seva època 1855-1941. Va anar a estudiar a Madrid, estudis de dret i va cursar la carrera diplomàtica. Tenia molts amics. Un d’ells era l’Antoni Gaudí.

Els alumnes de Cicle Inicial ens van descobrir la seva faceta de diplomàtic, els alumnes de Cicle Mitjà ens van recordar que també fou un gran egiptòleg i els alumnes de Cicle Superior ens van narrar el seu paper filantròpic, els seus viatges a Londres i el seu paper clau el la restauració del Monestir de Poblet i el Castell d'Escornalbou.

Podeu veure més de 200 fotos del nostre carnaval fent clic a llegir més".

myFlickr