A cicle inicial hem utilitzat l’eina PLICKERS per jugar i aprendre el vocabulari en anglès.

El joc consisteix en respondre les preguntes d’opció múltiple que surten a la pissarra digital. Per respondre, els alumnes han de buscar la lletra que pensen que és la correcta al seu codi QR (les targetes que tenen a les mans) i han de donar-li la volta per col·locar-la dalt.

Quan ja han elegit la resposta correcta, la mestra, amb l’aplicació del mòbil, ha d’escanejar els codis QR i les respostes dels alumnes surten a la pissarra. Desprès, es mostra la resposta correcta i s’explica per si algun alumne o alumna ha tingut dubtes o s’ha equivocat.

Tots els dimarts els nens i nenes de cicle inicial poden fer servir la ludoteca durant els patis, demanant sempre al tutor o tutora permís per anar-hi. Un màxim de tres alumnes per classe poden gaudir un dia a la setmana de tots el jocs de la ludoteca i passar una bona estona tal com van passar fa poc les alumnes de les següents fotografies.

In the UK, when Easter arrives, children believe that the Easter Rabbit hides the eggs in the garden to find as part of an “egg hunt”. You can find chocolate eggs or chicken eggs. The last ones are painted and decorated to give as presents.

Easter eggs and Easter Rabbit are tradition not only in Britain. This tradition goes back to the 19th century.

Before the Easter holidays, the students of the 1st and 2nd grade worked Easter vocabulary in English.

Subcategories