A cicle inicial hem utilitzat l’eina PLICKERS per jugar i aprendre el vocabulari en anglès.

El joc consisteix en respondre les preguntes d’opció múltiple que surten a la pissarra digital. Per respondre, els alumnes han de buscar la lletra que pensen que és la correcta al seu codi QR (les targetes que tenen a les mans) i han de donar-li la volta per col·locar-la dalt.

Quan ja han elegit la resposta correcta, la mestra, amb l’aplicació del mòbil, ha d’escanejar els codis QR i les respostes dels alumnes surten a la pissarra. Desprès, es mostra la resposta correcta i s’explica per si algun alumne o alumna ha tingut dubtes o s’ha equivocat.

Aquesta eina serveix per a aprendre de forma lúdica, tothom pot crear qüestionaris de forma gratuïta i sobre els temes que vulgui. Per si algú està interessat o interessada, aquesta és la web: www.plickers.com

1r A

1r B