A la classe d'Educació Física juguem... El Joc d'arrencar cues és moooolt divertit!!! Treballem la velocitat de reacció i aprenem a respectar les normes i als companys.

Comencen el curs 2018-2019 treballant l'Esquema Corporal i la Respiració. Realitzem un joc per recordar les parts del cos. Hem de colpejar el globus amb la part del cos que anomena la mestra, però primer hem d'inflar-lo, tot un repte!!

Ahir per la tarda, els alumnes de segon vam celebrar el primer aniversari d'una nena de la classe d'aquest nou curs.

Li vam cantar la cançó d'aniversari feliç i es va emocionar.

Seguidament vam esmorzar coca i un suc de fruita.

Tots els alumnes van marxar molt contents.

És molt gratificant mantenir aquestes costums al llarg de la nostra vida.

Durant l'estiu hem anat a la platja, a la piscina, al parc, a visitar a la família... També hem viatjat i hem jugat molt.

Durant l'estiu hem crescut, ens hem fet més grans i ara...ja fem segon!

Els nens i les nenes de la classe de segon treballam la psicomotricitat fina, la imaginació i la manipulació fent construccions amb taps.

myFlickr