A principi de curs la nostra escola va fer 40 anys i els nens i les nenes de segon hem realitzat diferents activitats per conèixer-la millor:

- Hem fet un escrit titulat: Què m'agrada de la meva escola? Alguns d'aquests escrits formen part d'un mural sobre el 40è aniversari.

- L'hem dibuixada.

- Hem conegut la seva història.

- Hem fet el logo amb plastilina.

- Hem mesurat la pista de futbol amb diferents unitats de mesura (metres, centímetres, passes i peus).

- Hem situat en un plànol les classes i els diferents espais de la primera i segona planta.

- Hem observat i buscat informació sobre els arbres del pati: mèlies, moreres i pollancres.

- Hem construït un penell  i hem anat al pati a descobrir quin vent bufava en aquell moment. Amb l'ajuda d'una brúixola hem posat "la rosa dels vents" que hem fet en direcció nord i... bufava el mestral!

A més a més, durant el primer trimestre vam participar en el concurs per triar un logo commemoratiu del 40è aniversari de l'escola i ho vam celebrar esmorzant tots junts (alumnes i mestres).