Tot just al arribar de les vacances de Setmana Santa, vam iniciar el tercer trimestre amb una diada molt especial per tots nosaltres, parlem de la festivitat de Sant Jordi.

Entre d'altres activitats preparades per l'escola, estava la representació de Sant Jordi, que aquest curs la van representar l'alumnat de quart de primària. Després de molts, molts i molts dies d'assajos, va arribar el gran dia, de nervis i il·lusió. Les mestres de quart estaven una mica angoixades, perquè clar... amb les vacances pel mig, no s'havia pogut assajar l'obra durant 10 dies. Però com que els  nostres alumnes són uns cracks, ho van fer de pel·lícula i no només això, s'ho van passar d'allò més bé!

Al finalitzar la representació encara no s'havien acabat els nervis, ja que faltava donar a conèixer els guanyadors/es del concurs literari promogut per l'AMPA, i que aquest curs va promoure la imaginació dels nens, amb el titol: "QUIN SÚPER PODER T'AGRADARIA TENIR?" Com sempre els nostres nens i nenes ens ho van ficar molt díficil, tant als mestres com a l'AMPA, perquè ho van fer tant tant bé, que va costar molt decidir els guanyadors.

Volem felicitar a l'AMPA, per l'esforç i implicació, en el concurs literaria, la paradeta de llibres i pel detall al professorat. MOLTES GRÀCIES!