La setmana passada vam celebrar la diada de Sant Jordi a l'escola amb diferents activitats durant tot el dia. Pel matí, vam fer tallers a tots cicle superior i per la tarda vam gaudir de l'obra "La llegenda de Sant Jordi" que els nostres companys i companyes de 4t van representar per tota l'escola. A més, vam poder visitar la parada de l'AMPA i vam comprar dos llibres per la nostra classe (5èB).

Entre tots vam triar els següents:

"Els desastrosos encanteris de la bruixa Serafina"

En el Regne Feliç, La Reina volia una filla i el Rei, un hereu al tron! La Serafina era la bruixa oficial del regne, i quan encara feia molt poc que havia estrenat la feina, va rebre un encàrrec important. La inexperiència li farà una mala jugada, a ella i als reis, que hauran d'aprendre a acceptar que, a vegades, la vida és imprevisible

"El misteri dels llobarros"

Després de la primera aventura d'aquest peculiar trio de detectius, la Carme, la Rosalia i l'Ascensió reben la visita d'en Borja Pijirilis, el director del mercat. El pobre està desesperat perquè ja fa dies que a les parades s'armen uns sidrals descomunals perquè els números de torn hi surten repetits. Les Crostó accepten el cas, però de seguida sospiten que sota aquest misteri aparentment senzill i inofensiu se n'amaga un altre més complex i perillós.

Tenim moltes ganes de llegir-los!

Adjunts:
AdjuntDescripcióMida (Kb)
Descarregar aquest arxiu (llibres sant jordi 5eb.JPG)llibres sant jordi 5eb.JPGllibres Sant Jordi 5èB2009 kB