Ens agrada observar directament com germinen les llavors dia a dia!

Aquesta setmana els alumnes de 6è s’ho han passat genial a l’hora d’anglès oral.

Mitjançant un joc online que es diu “The idiot test”, els alumnes han pogut entendre la importància de llegir bé els enunciats i lo imprescindible que és posar atenció a les instruccions per arribar a completar satisfactòriament una o més tasques.

Han treballat en parelles per aclarir els dubtes i resoldre les diferents pantalles, encara que només quatre parelles d’alumnes van superar el repte d’arribar a la pantalla final.

Tot i així tots han gaudit i s’han involucrat activament en aquest “challenge”. ¡Congratulations!

LLENGUA CASTELLANA.

En la clase de castellano se ha trabajado el contenido de: "El Teatro" utilizando un lenguaje conversacional, ya que los personajes hablan entre ellos.

Un grupo de alumnos de 6ºA , han tenido la iniciativa de ,además de prepararse los diálogos como tarea de trabajo en grupo, traerse todo el material necesario para la representación.

Viendo el magnífico resultado, se hizo la propuesta de representarlo para los alumnos de Educación Infantil en el teatro de la escuela.

La obra llevaba el título de "IMAGINACIÓN".

La representación fue todo un éxito y tanto las actrices como el público disfrutaron del momento.

Un gran aplauso para todos.

Aquí tenemos a las actrices : Gina como gatitito parlante, Ester y Nerea como hermanas y Lucía como madre.

Las vemos en plena acción. Realmente representaron muy bien su papel y el dialogo, pronunciación y entonación fue la correcta.

Excelente chicas.

Natalia León

Mestra de Castellà.

La nostra escola celebra el 40è aniversari i volem obsequiar-la amb dibuixos de l'edifici fets per nosaltres. Quan ens hem posat mans a l'obra ens hem adonat del "GRAN" edifici que ens alberga dia a dia.

Alumnes de 6è desenvolupant al màxim els seus aprenentatges bàsics durant les hores de Suport Escolar Personalitzat. És hora de reforçar continguts de llengua treballats a l'aula mitjançant un joc tan tradicional com divertit... el domino! En aquest cas, es tracta de buscar la parella de paraules homòfones.