La nostra escola celebra el 40è aniversari i volem obsequiar-la amb dibuixos de l'edifici fets per nosaltres. Quan ens hem posat mans a l'obra ens hem adonat del "GRAN" edifici que ens alberga dia a dia.

LLENGUA CASTELLANA.

En la clase de castellano se ha trabajado el contenido de: "El Teatro" utilizando un lenguaje conversacional, ya que los personajes hablan entre ellos.

Un grupo de alumnos de 6ºA , han tenido la iniciativa de ,además de prepararse los diálogos como tarea de trabajo en grupo, traerse todo el material necesario para la representación.

Viendo el magnífico resultado, se hizo la propuesta de representarlo para los alumnos de Educación Infantil en el teatro de la escuela.

La obra llevaba el título de "IMAGINACIÓN".

La representación fue todo un éxito y tanto las actrices como el público disfrutaron del momento.

Un gran aplauso para todos.

Aquí tenemos a las actrices : Gina como gatitito parlante, Ester y Nerea como hermanas y Lucía como madre.

Las vemos en plena acción. Realmente representaron muy bien su papel y el dialogo, pronunciación y entonación fue la correcta.

Excelente chicas.

Natalia León

Mestra de Castellà.

Comencem el curs amb moltes ganes d'aprendre al mateix temps que d'ensenyar i compartir experiències! I quina millor manera de fer-ho que apadrinant fillols i filloles de 2n de primària.

El primer dia hem aprofitat per presentar-nos, coneixe'ns i saber una mica un de l'altre. A partir d'ara, no tan sols ens esperen estones de lectura amena junts sinó que també sabem que tenim un nou amic o amiga referent i  especial dins l'escola.

Alumnes de 6è desenvolupant al màxim els seus aprenentatges bàsics durant les hores de Suport Escolar Personalitzat. És hora de reforçar continguts de llengua treballats a l'aula mitjançant un joc tan tradicional com divertit... el domino! En aquest cas, es tracta de buscar la parella de paraules homòfones.

El passat 15 de novembre els alumnes de 6è vam visitar les mines de Bellmunt del Priorat.

Vam poder conèixer la famosa mina Eugènia. Després ens vam posar el casc i ens vam endinsar a 35 metres de profunditat, on vam poder observar i aprendre el mètode d’extracció de la galena.