Les mestres de cicle mitjà de l'escola hem realitzat, amb els nostres alumnes, un mural per donar la benvinguda a la primavera. Ha estat una feinada, però n'hem quedat molt satisfets i satisfetes!

El voleu veure?

Els alumnes de quart de l'escola Eduard Toda vam anar el passat dijous 15 de maig d'excursió a Montserrat.

A Montserrat descobrirem el Monestir, l'entorn natural, el seu museu i vam escoltar la seva famosa escolania.

El dia va acompanyar i tots els nens i les nenes ens ho vam passar d'allò més bé!

Feu clic a "llegeix més" per veure les fotos

Els alumnes de quart hem visitat el Parc de Bombers de Reus, dins del projecte educatiu de la Generalitat que porta per nom Visitem el parc.

Els alumnes de tercer hem construit damarus durant les vacances de setmana santa. A més, els hem decorat amb temàtica de Sant Jordi.

Ens han quedat molt bé, us animeu a veure'ls?

Els alumnes de cinquè de l'escola Edaurd Toda hem realitzat un taller d'infants ciutadans.