El passat dia 16 d’Abril els nostres alumnes de la classe de 5èC varen participar a la XXXIV edició de la Mostra de Teatre Escolar del Baix Camp al teatre La Salle.

Varen representar l'obra VIATGE AL PAÍS DEL COSTAT, de Francesc Font. Aquesta obra s'ha realitzat gràcies a un treball interdisciplinari que s'ha dut a terme al llarg de l'any.

Per tal de celebrar la Diada de Sant Jordi, les nenes i els nens de primer hem realitzat diferents activitats:

A classe de música, els alumnes de segon hem fet guitarres amb la senyoreta Elena.

Voleu saber com es fan? Doncs pareu atenció:

Els alumnes de tercer curs de l'àrea de Religió Catòlica hem estat celebrant la Pasqua aquests dies fent una manualitat en forma de creu. En cada creu hi ha diferents dibuixos els quals fan referència a motius religiosos: la Creació, l'Anunciació, la Passió, els valors cristians.

Voleu veure com ens han quedat?

Els alumnes de cinquè d'Educació Física juguen a Futbol - Cranc